نوشته‌های من

درباره برنامه‌نویسی، بازی، کتاب و هر چیزی که دوست داشته باشم

نوشته‌های من

درباره برنامه‌نویسی، بازی، کتاب و هر چیزی که دوست داشته باشم

نوشته‌های من
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

اگر به داستان سرایی و فیلم‌نامه نویسی علاقه دارید، اگر بودن در کنار دوستانتان و بازی کردن در کنار همدیگر را دوست دارید. بازی Fiasco می تواند مناسب وقت‌های با هم بودنتان باشد. 

کاور فیاسکو

این بازی یک «بازی‌ نقش‌آفرینی» است، که در آن هر شخص در نقشی بازی می‌کند و این نقش را تا انتهای بازی کامل و کامل‌تر می‌کند. بازی فیاسکو برای 3 تا 5 نفر طراحی شده است و با استفاده از چندین تاس 6وجهی (4تاس برای هر شخص) در چند ساعت به اتمام میرسد.

ابتدا بازی‌بازها یکی از Playset های بازی را انتخاب می‌کنند. هر Playset شامل عناصر پایه‌ای و اصلی یک داستان می‌باشد و در اصل پایه و اساس داستان و بازی را تشکیل می‌دهد. Playset را انتخاب کنید که بیشتر مناسب جمعتان باشد.

بازی در 3 قسمت انجام می‌گیرد. قسمت اول راه‌اندازی بازی است که با استفاده از تاس‌ها و Playset انتخاب شده انجام می‌شود. در این قسمت روابط بین نقش‌ها، نام اشخاص در داستان، محل‌ها، اشیا و دیگر عناصر مورد نیاز Playset توسط بازی‌بازها مشخص می‌شود. در قسمت دوم و سوم هر بازی‌باز با بازی در نقشش و داستان سرایی در ارتباط با نقشش و کلیت داستان سعی می‌کند که پایان خوشی برای نقشش به دست آورد. 

راهنمای کامل این بازی به همراه Playset های آن را می‌توانید از طریق سایت بازی خریداری نمایید. همچنین می‌توانید نحوه بازیکردن این بازی را در این 3 قسمت مشاهده کنید.

1. راه‌اندازی 

2. قسمت اول

3. قسمت دوم 


  • حامد ذقاقی